Monday, May 17, 2010

MONEY BUAT KU DLM TEKANAN..

Depan belakang kiri kanan menyerang...aku dalam keadaan yang harus berwaspada..adoi..
itulah sikap orang melayu sepanjang aku bekerja dan sepanjang hidup aku....mana mungkin yang muda nak tunjuk ajar yang tua tak semua boleh terima kritikan dan arahan dari yang muda...bukan semua maksud aku...so...aku mengambil keputusan untuk membuat ape jua halangan dan dugaan ....aku buat sedaya upaya aku... ramai dikalangan mereka yg hanya pandai cakap belakang ...bila tiba bersua muka diam..... tak berani berkata..

adoi..... letih nie.. aku gagahi jua demi mencari rezeki yang halal...
cara aku aku buat depan mata mereka.....biar dia orang tengok.... bukan untuk berbangga... hanya niat dihati untuk mengajar mereka yang lebih tua dari aku..

No comments:

Traffik Acik Mimi Headline Animator