Monday, May 24, 2010

Money and friend

Pagi selasa yang ceria dan damai...

Aku semalam gi innit kat nuff...mereka yang berada disana semuanaya baik-baik...mungkin mereka telah lama dengan nuffnang...aku nie baru lagi so agak terkedik-kedik...nasib baik ada yang sudi membantu...hehehehheh....terima kasih semua geng innit...aku terhutang budi rasanya..
memang niat untuk menjana duit dengan internet adalah niat di hati aku..
tapi disebalik tu...aku dapat ramai kenalan di alam maya nie...tak sangka...
sebab selaman nie sahabat alam maya hanaya aku perolehi dari komen-komen... tu pun lambat mereka nak reply..
Ape pun aku berterima kasih pada OHM>>>> nie lah orang pertama yang sambut aku kat innit tu..
teraba-raba aku kat innit untuk explore sistem kat situ...
em...terima kasih sekali lagi...tak lupa juga buat mereka yang lain yang sudi bantu aku di innit ...korang jangan risau...aku nang balik.....don't worry..

Bab yang lain kene win win situation...
kalau korang ade klik nuff aku aku pasti klik balik hehheehhehe
Bab klik klik nie sensitiv sikit....koz aku suka klik ads...so korang tak yah la risau....jari aku tak penet pun..ekekekekek

No comments:

Traffik Acik Mimi Headline Animator