Tuesday, November 2, 2010

Bukti pembayaran MANGGA ADS~~part-1


Ini sreen shot aku dalam mangga ads....dari bulan MAY sampai la.nie masih lagu tu je...OKTOBER dan SEPT...banyak kosong coz aku buang mangga ads...... ganti nuff sejap....nak try nuffy...









Terkejut dikala sedang aku pulang dari mencari rezeki ...sekeping surat yang tak diduga menerjah ruang tamu aku..em.... agaknya sapa yang hantar ye..sama traffik kot..?

setelah sekian lama aku berharap...baru nie ia muncul..
agaknya adakah bayaran dari mangga adas yang ku nantikan selama ini telah tiba....em...aku dah kurang yakin dan dah buang dah mangga ads nie dari blog aku nie...

oh ya aku nak tunjukkan earning aku sewaktu dengan mangga ads...lama beb....sekian lama menanti baru nie agaknya la di anak kirim cek...

e-mail dah bertalu talu aku bagi ...jawapan berputar belit...kejap nak key-in duit dalam bank....kejap nak bagi cek em...........macam budak budak pulak mangga ads nie..

Tu yang aku remove terus mangga ads nie dalam blog aku....guna nuff pulak...tapi status aku dalam nuffy non-bumiputra ekekekkekekekkekeke...eh silap apa org kata non-ordenary....em cam tu la lebih kurang...

No comments:

Traffik Acik Mimi Headline Animator