Tuesday, May 18, 2010

Buat Duit Dengan Innity

Haaaaa ha,,,salam semua ...ada bran....
Buat duit dengan innity..
Syaratnya...uv kene ader 6,000 sebulan..
PG W ..kene ader 30,000
so...aku rasa untuk blog nie...aku cuba...nak apply innity
fuiyo...

Baru sikit tu innity aku bace,,,tak banyak syarat dia..
tapi orang kata innity ads nie best tak macam nuffnang lembab sikit..
nanti aku nak survey blog yang ader innity..
OH,,,,,!!! ya aku dapat tangkap 1 blog yang ada iklan innity aku dah klik tadi...untuk aku ambil hati tuan blog tu...aku masukkan blog dia kat blog aku....masukkan banner dia...hehehehheheeeee..

Aku harap dia perasan la aku letak banner dia kat dalam blog aku nie...
nak mintak tunjuk ajar nie dari dia... tak silap aku namanya mimi kot...
em...sabar je la....

Create your own banner at mybannermaker.com!
Make your own banner at MyBannerMaker.com!

No comments:

Traffik Acik Mimi Headline Animator