Tuesday, March 30, 2010

Buat duit dengan nuffnang


Salam semua... buat nuffnangger...usah di risaukan setiap klik akan dibalas juga..
jagan malu untuk
klik iklan dari nuff...sebab tak salah diantara kita saling klik satu sama lain...Tidak melanggar peraturan nuffnang, walaupun saya masih baru lagi dalam bidang blogging ini..ternyata .....mampu menjana pendapatan samping dari nuffnang ini...

ok..
cara meng-klik iklan nuff
Ok cara yang sebenar untuk klik iklan daripada nuff ...begini..klik pada iklan tersebut...tak kiralah yang berada di side bar ke bawah post ke header ke....yang penting setiap satu pada posisi iklan memainkan peranan yang berbeza...klik pastu biarkan hingga looding iklan itu habis...ingat..looding iklan itu sampai habis pastu tutup window iklan tersebut...barulah dikira betul....
Seandainya anda klik dan teturus tutup.....iklan itu tidak dikira dari segi earningnya dan tindakkan anda sia-sia sahaja...so biar lambat asal betul klik anda...Kekadang kita perhatikan banyak yang berkata sudah klik di kotak chat...tetapi...bila kita lihat akaun nuff ciput yang kita dapat...so..klik betul-brtul...relexs...jangan tamak nak klik banyak-banyak...tapi semua itu sia-sia sahaja...
Untuk permulaan bagi nuffnanggers , usahlah berkecil hari dengan earning yang sedikit....giatkan usaha anda....pasti dapat banyak nanti...sikit-sikit lama-lama jadi bukit...bersabar adalah jalan penyelesaiaannnya.
Terus teras aku tulis kat sini tujuan aku ber-blog nie nak jana duit dari nuffnang....tak de berselindung disebalik ape-apa...so...setiap klik dan kunjungan aku adalah benar...usah risau...Kepada para blogger yang otai....silalah pasang pengesan klik dalam blog masing-masing ...boleh cek setiap klik dari aku...
Aku tetap yakin walaupun ada dikalangan mereka yang tak klik pastu kata klik....pasti ada insan-insan yang klik dan berhati mulia di luar sana yang sudi klik iklan nuffnang aku....sebab aku pun sama klik iklan mereka..
Dalam sepotong ayat dan hadis ada menerangkan:"Sesungguhnya yang mengada-adakan kebohongan itu hanyalah orang-orang yang tidak beriman dengan ayat-ayat Allah dan merekalah pembohong-pembohong." (An-Nahl ayat 105)"Barangsiapa mengatakan dariku apa yang aku tidak katakan, maka hendaklah Ia bersedia mengambil tempatnya dari Neraka."(HR: Az-Zahabi dlm Al-Kabair.)-Berpesan-pesan sesama insan- blogger juga..

No comments:

Traffik Acik Mimi Headline Animator